Cobouw zoekt voorbeeld van succesvolle green deals

donderdag 20 november 2014
Thomas van Belzen is journalist bij Cobouw en wordt beroepshalve overladen met publiciteit over zogeheten Green Deals die in de maak zijn, of worden gesloten. Prachtig, vind hij , maar hij is ook nieuwsgierig of er van al die plannen iets terecht komt. Of blijft het bij een geoliede marketingmachine? In een blog op de website schrijft hij: 'Begrijp me niet verkeerd: ik geef geen inhoudelijk oordeel, maar beschrijf alleen wat ik ervaar. Ontkennen kan ik niet dat veel partijen vol enthousiasme aan de gang gaan met green deals en daar daadwerkelijk in geloven. Vragen heb ik wel. Daarom heb ik besloten dat ik met mezelf de green deal ‘Onderzoek de green deal’ sluit. Zeg maar een soort journalistieke SWOT-analyse.'





In zijn blog roept hij lezers op om hem te helpen, door ervaringen met green deals te delen. Lees zijn oproep hier. 


Deel dit bericht met anderen:

Lees meer nieuws over: